Met meer dan 30 jaar ervaring in de bedrijfstelecommunicatie is VoiceCon in staat om diverse klantgerichte trainingen te verzorgen op het gebied van Mitel. Of het nu gaat om een toesteltraining, beheer training, contact center management training, wij kunnen dit voor u verzorgen. De trainingen van VoiceCon zijn altijd interactief, geen lange theorie verhalen maar meteen doen. Wij communiceren in een duidelijke taal die voor iedereen te begrijpen is! Voor meer informatie kunt u contact opnemen met service@voicecon.nl
Heeft de systeembeheerder binnen uw organisatie (tijdelijk) geen capaciteit voor het beheer van uw Mitel omgeving? Dan kan VoiceCon op afstand of op locatie de beheertaken uitvoeren. We verzorgen voor grote en kleine organisaties het dagelijks beheer, of ondersteunen de eigen beheerder een aantal uren per afgesproken periode. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met service@voicecon.nl
Deel deze pagina:
Wilt u ook buiten werktijd verzekerd zijn van service kunnen wij u een passend servicecontract aanbieden tegen zeer concurrende tarieven!
Bel direct voor support: 085 877 0818