We connect your voice

Mitel

Mitel is marktleider op het gebied van communicatie. Of het nu gaat om vaste IP telefonie, draadloze DECT oplossingen, Voice over WiFi, Unified Communications, Contact Centers, Interactive Voice Routing, Voicemail oplossingen of cloud oplossingen. Mitel heeft het allemaal. VoiceCon heeft een zeer brede kennis van al deze Mitel producten en jaren lange ervaring. De volgende Mitel producten en diensten worden geleverd door VoiceCon:

(virtual) Mitel Communication Director

  • De Mitel Communicator Director is het betrouwbare “Voice over IP” platform van 20 t/m 5000 gebruikers. De systemen kunnen zowel fysiek als virtueel functioneren.
  • De volgende systemen zijn beschikbaar:
    • Mitel 3300 CX (i) II controller tot 200 gebruikers
    • Mitel 3300 MXe III controller tot 1400 gebruikers
    • Mitel Industry Standard Server tot 5000 gebruikers
    • Virtual Mitel Communication Director (vMCD) tot 5000 gebruikers

Mitel IP DECT

  • De Mitel IP DECT oplossing werkt naadloos samen met de Mitel Communication Director.
  • Het IP DECT systeem bestaat uit de volgende onderdelen”:
    • IP DECT Basestations, deze stations zorgen voor de gewenste dekking. Deze oplossing in elke situatie toegepast worden. Door middel van een DECt meting wordt bepaald hoeveel basesstations er nodig zijn.
    • IP DECT draadloze telefoons, er zijn 3 modellen leverbaar:
      • Het kantoormodel met alle standard functies zoals het geïntegreerde telefoonboek
      • Het DECT toestel voor de zorgoplossing. Dit toestel is geschikt voor het ontvangen van berichten en heeft een noodknop in het geval van een nood situatie
      • Het industriële model, met dit toestel werkt onder de zwaarste omstandigheden heden en is het beste te gebruiken in een fabrieksomgeving.
      • De Mitel Wireless Service Manager (WSM). De WSM is het koppelvlak voor real time berichten en diverse alarm toepassingen. Zeker in de zorg wordt hier gebruik van gemaakt.

MiCollab

  • De MiCollab is een multifunctionele server met de volgende applicaties:
    • MiCollab Client
      • De MiCollab Client is een applicatie die zowel werkt op een Desktop omgeving en een mobiele oplossing.
      • Via de MiCollab Client kan er gebeld worden, het aanpassen van een status en agenda intergratie.
    • Nupoint
      • Nupoint is de voicemail oplossing van Mitel.
  • Audio & Web conference
    • Heeft u een conference met veel partijen, dan bied de AWC de uitkomst. Tot wel 100 deelnemers is een conference mogelijk.
  • User and Services
  • Ids koppeling

Contact Center en IVR

  • Het MiCC pakket van Mitel zorgt voor de real time monitoring van uw call center, het genereren van rapportages en een interactive voice routing (IVR) systeem.
    • Het contact center
      • Real Time monitoring d.m.v. de CCM Client
      • Het (automatisch) generen van rapporten via CCM Web
    • Interactive Voice Routing (IVR)
      • Routering op basis van dag, tijd of datum
      • Routering op basis van CLIP nummer of Regio
      • Keuzemenu
      • Queueing, routing op het aantal wachtenden of lange wachttijd
      • Update position, dit is de wachtrijmelding
      • Tekstmelding

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met service@voicecon.nl

Deel deze pagina:

VoiceCon Support

Wij zijn er voor onze klanten, ook buiten werktijd!

Wilt u ook buiten werktijd verzekerd zijn van service kunnen wij u een passend servicecontract aanbieden tegen zeer concurrende tarieven!

Bel direct voor support: 085 877 0818